Chì ghjè a valvula di cuntrollu di l'idraulica A6VM?

A valvula di cuntrollu di l'idraulica A6VM hè una parte chjave di u sistema idraulicu, capace di cuntrullà è regulà u flussu è a pressione idraulica.In i sistemi idraulichi, e valvole di cuntrollu ghjucanu un rolu estremamente impurtante perchè aiutanu à cuntrullà a velocità, a direzzione è a forza di a machina idraulica.In questu articulu, avemu da piglià un ochju in prufundità di ciò chì sò e valvole di cuntrollu di l'A6VM idraulici è u so rolu in un sistema idraulicu.

Chì ghjè a valvula di cuntrollu di u rexroth idraulicu A6VM?
A valvula di cuntrollu di l'idraulica A6VM hè un cumpunente chjave per u cuntrollu di u flussu è a pressione idraulica.Queste valvole ponu esse aduprate in una varietà di sistemi idraulichi, cumpresi l'equipaggiu industriale è meccanicu, l'automobile è i camioni, i machini agriculi è di custruzzione, è più.I valvuli di cuntrollu sò generalmente custituiti da un corpu di valvula è una bobina chì si move per cuntrullà u flussu è a pressione idraulica.
Valve di cuntrollu A6VM

U rolu di a valvula di cuntrollu di l'idraulica A6VM
I valvule di cuntrollu di l'A6VM idraulicu aiutanu à cuntrullà u flussu è a pressione in i sistemi idraulichi.Queste valvule sò capaci di cuntrullà a direzzione di u flussu di fluidi è cusì a vitezza è a direzzione di a machina.Inoltre, ponu cuntrullà a pressione di l'oliu idraulicu è cusì u putere di a machina idraulica.

Tipi di Valvole di cuntrollu per A6VM idraulici
Ci hè parechje diverse tipi di valvole di cuntrollu per l'A6VM idraulicu, cumprese valvule di cuntrollu direzionale, valvole di throttle, valvole di sicurezza, valvole proporzionali, valvole logiche, è più.Sti differente tippi di valves tutti serve scopi differente è pò ièssiri usatu a cuntrullà differente paràmetri è cundizioni.

valvula di cuntrollu direzzione
I valvule di cuntrollu di direzzione sò usati per cuntrullà a direzzione di u flussu di l'oliu idraulicu, di solitu per cuntrullà a vitezza è a direzzione di i cilindri idraulichi.Queste valvule sò generalmente duie o più sbocchi è ponu cuntrullà a direzzione di u flussu di fluidu.

valvola di throttle
A valvula di throttle pò cuntrullà u flussu di l'oliu idraulicu, cuntrullendu cusì a velocità di a machina idraulica.Queste valvole sò tipicamente usate in applicazioni chì necessitanu di cuntrullà a velocità di a machina.

Motore di a serie POOCCA A6VM
A6VM28, A6VM55, A6VM80, A6VM107, A6VM140, A6VM160, A6VM200, A6VM250, A6VM355, A6VM500, A6VM1000. I so metudi di cuntrollu include HD, HZ, EP, EZ, HA, DA.Chì metudi di cuntrollu avete bisognu di pompe idrauliche?Pudete mandà i vostri bisogni à a squadra di vendita POOCCA, è averemu una persona dedicata per cuntattatevi in ​​24 ore.

 


Postu tempu: Apr-21-2023