Chì sò e parti di u sistema idraulicu?

Un sistema idraulicu hè un sistema di trasmissione di energia meccanica chì usa fluidu pressurizatu per trasmette u putere da un locu à l'altru.E parti chjave di un sistema idraulicu include:

Reservoir: Questu hè u cuntinuu chì cuntene u fluidu idraulicu.

Pompa idraulica: Questu hè u cumpunente chì converte l'energia meccanica in energia idraulica creendu un flussu di fluidu.

Fluid Hydraulic: Questu hè u fluidu chì hè utilizatu per trasmette u putere in u sistema.U fluidu hè tipicamenti un oliu speziale cù proprietà specifiche cum'è viscosità, lubricazione è proprietà anti-usura.

Cilindru idraulicu: Questu hè u cumpunente chì cunverta l'energia idraulica in energia meccanica utilizendu u fluidu per move un pistone, chì à u turnu move una carica.

Valve di cuntrollu: Quessi sò i cumpunenti chì cuntrolanu a direzzione, u flussu è a pressione di u fluidu in u sistema.

Attuatori: Quessi sò i cumpunenti chì facenu u travagliu in u sistema, cum'è a mossa di un bracciu meccanicu, l'elevazione di un ughjettu pesante, o l'applicazione di forza à una pezza di travagliu.

Filtri: Quessi sò i cumpunenti chì eliminanu impurità da u fluidu idraulicu, mantenendulu pulitu è ​​​​senza di detriti.

Pipes, Hoses, and Fittings: Quessi sò i cumpunenti chì cullighjanu e diverse parti di u sistema idraulicu inseme è permettenu chì u fluidu scorri trà elli.

In generale, un sistema idraulicu hè una reta cumplessa di cumpunenti chì travaglianu inseme per trasmette u putere è fà u travagliu cù fluidu pressurizatu.


Tempu di post: 21-mar-2023