Chì sò e caratteristiche è l'applicazioni di a pompa à ingranaggi SGP?

USHIMADZU SGPa pompa di ingranaggi hè una pompa di spostamentu pusitivu chì usa dui ingranaggi per pompà u fluidu.U disignu di a pompa crea un flussu cuntinuu di fluidu attraversu i porti di aspirazione è di scaricamentu di a pompa.Eccu alcune di e caratteristiche di a pompa à ingranaggi SHIMADZU SGP:

  1. Alta efficienza: U disignu di a pompa di ingranaggi SGP furnisce una alta efficienza volumetrica è efficienza energetica.
  2. Bassu Rumore è Vibrazione: U disignu compactu di a pompa di ingranaggi SGP è i bassi livelli di rumore è vibrazione facenu ideale per l'usu in diverse applicazioni.
  3. Ampia gamma di viscosità: a pompa di ingranaggi SGP pò trattà una larga gamma di viscosità di fluidi, facendu adattata per una larga gamma di applicazioni.
  4. Durable è Affidabile: A custruzzione durabile di a pompa à ingranaggi SGP è u rendiment affidabile assicura una longa vita di serviziu è esigenze di mantenimentu minimu.
  5. Auto-Priming: A capacità di auto-priming di a pompa di ingranaggi SGP permette un avviamentu è funziunamentu faciule.
  6. Controlu Precisu di u Flussu: A pompa à ingranaggi SGP furnisce un cuntrollu di flussu precisu, chì a rende ideale per l'applicazioni chì necessitanu una misurazione precisa di fluidu.
  7. Caduta di pressione bassa: a caduta di pressione bassa di a pompa à ingranaggi SGP si traduce in una perdita di energia minima è una efficienza aumentata di u sistema.

In generale, a pompa à ingranaggi SHIMADZU SGP hè una soluzione affidabile è efficiente per l'applicazioni di pompa di fluidi chì necessitanu un altu rendiment è precisione.

A pompa per carrelli elevatori a pignone SGP diPOOCCACumpagnia idraulica hè dispunibule in stock, è ci hè sempre un scontu quandu si mette un ordine.

pompe à engrenages sgp

pompa sgp1 sgp2

 

 


Tempu di Postu: Mar-14-2023