Caratteristiche di a pompa à ingranaggi PG30

A Pompa à ingranaggi PG30 hè una variante specifica di pompe à ingranaggi chì hè pensata per l'usu in una larga gamma di applicazioni esigenti.Hè tipicamente utilizatu per u trasferimentu di fluidi, sistemi di lubrificazione è consegna di carburante in machini industriali, cumpresi motori, compressori è generatori.

 

Operazione:

A Pompa di Ingranaggi PG30 travaglia nantu à u principiu di spostamentu pusitivu.Hè custituitu di dui ingranaggi - un ingranaghju di guida è un ingranaghju guidatu - chì si intreccianu è giranu in una carcassa stretta.L'ingranaggi anu denti apposta chì formanu un segellu trà i dui ingranaggi è l'alloghju circundante, creendu una serie di camere chjuche chì movenu u fluidu attraversu a pompa.

U funziunamentu di a Pompa à ingranaggi PG30 implica i seguenti passi:

1. U fluidu entra in u portu d'ingressu di a pompa è scorri in u spaziu trà i dui ingranaggi meshing.
2. Quandu l'ingranaggi giranu, creanu una suzione chì tira più fluidu in a pompa.
3. U fluidu hè tandu intrappulatu trà i denti meshing di l'ingranaggi è hè purtatu intornu à a circunferenza di l'alloghju di a pompa.
4. Cum'è l'ingranaggi cuntinueghjanu à mesh è rotate, u fluidu hè furzatu fora di u portu d'outlet di a pompa attraversu a pressione creata da a rotazione di l'ingranaggi.

A Pompa di Ingranaggi PG30 funziona in modu coerente è efficiente, assicurendu un flussu cuntinuu di fluidu attraversu u prucessu di pompa.U ritmu di u flussu di fluidu pò esse aghjustatu cambiendu a vitezza di l'ingranaggi, chì pò esse fattu cù un mecanismu di cuntrollu di velocità manuale o automaticu.

Applicazione:

A Pompa Gear PG30 hè una pompa versatile è robusta chì pò esse aduprata in una larga gamma di applicazioni induve un flussu di fluidu affidabile è consistente hè necessariu.Alcune di l'applicazioni cumuni di a Pompa a Gear PG30 includenu:

1. Macchinari Industriali: U PG30 Gear Pump hè cumunimenti utilizatu in machini cum'è mutori, pompe, compressori è generatori.Hè adupratu per furnisce a lubricazione necessaria è per trasfirià i fluidi utilizati in una varietà di applicazioni.

2. Oil and Gas Industry: U PG30 Gear Pump hè adupratu in l'industria di l'oliu è di u gasu per u trasferimentu di fluidi, cum'è u trasferimentu di oliu crudu, fluidu di perforazione è altri liquidi.

3. Industria di l'automobile: U PG30 Gear Pump hè utilizatu in l'industria di l'automobile per i sistemi di consegna di carburante è di lubricazione, cum'è u trasferimentu di l'oliu è altri fluidi utilizati in i motori.

4. Industria chimica: U PG30 Gear Pump hè una scelta ideale per l'industria chimica induve u trasferimentu fluidu precisu è precisu hè impurtante.Pò trattà una larga gamma di liquidi, cumpresi fluidi corrosivi, abrasivi è viscosi.

5. Industria Food and Beverage: U PG30 Gear Pump hè ancu comunmente utilizatu in l'industria di l'alimentariu è di e bevande per u trasferimentu di liquidi, cum'è succhi, sciroppi è altri prudutti liquidi.

In generale, a Pompa Gear PG30 hè una pompa affidabile è efficiente per una larga gamma di applicazioni.U so design simplice, low cost, è a capacità di trattà una varietà di fluidi facenu una scelta ideale per parechje industrii.

 

I mudelli di PG30 includenu: PG30-22-RAR01,PG30-26-RAR01,PG30-34-RAR01,PG30-39-RARO1,PG30-43-RAR01,PG30-51-RAR01,PG303-06,PG300-6 70-RAR01,PG30-78-RAR01,PG30-89-RAR01


Tempu di Post: 17-May-2023