Una di e pompe di pistone Parker - PV

ParkerPompe di pistoni PV sò largamente usate in diversi scenarii è diversi tipi di macchine, cum'è l'industria, l'agricultura, a custruzione, l'aerospaziale, l'energia, a medicina è altri campi.Hè adattatu per i sistemi idraulichi cù alta pressione, flussu elevatu è funziunamentu d'alta velocità, è pò esse usatu in imballaggi d'alta pressione, metallurgia, petroleum, industria chimica, macchine di stampa, macchine utensili CNC è altri campi.Questu articulu detallarà i scenarii d'usu di e pompe di pistone PV è cumu operanu in diversi tipi di macchine.

1. Scenari d'applicazione di a pompa di pistone PV

1. Campu industriale

I pompe di pistone Parker PV sò adattati per vari tipi di macchine industriali, cume perforatrici, fresatrici, rettificatrici, saldatrici, punzonatrici, estrusioni, stampi, macchine di plastica, macchine per imballaggio, ecc. di l'impurtanti campi d'applicazione di e pompe a pistoni PV.A pompa hè largamente usata in diversi sistemi di cuntrollu di flussu à alta velocità o alta pressione, è pò furnisce un flussu è una pressione di flussu efficiente, affidabile è stabile.

2. Agriculture

Parker PV plunger pumps pò esse usatu in machini agriculi cum'è trattori, cugliera, piantazioni, sistemi di irrigazione, etc. In machini agriculi, i sistemi idraulici sò usati per aumentà a produtividade è riduce u cunsumu d'energia.A pompa di pistone PV pò realizà u cuntrollu precisu è u funziunamentu automaticu di a machina agricula cuntrullendu u flussu è a pressione di u sistema idraulicu.

3. Campu di custruzzione

Pompe Parker PV pistu pò ièssiri usatu in machini custruzzioni cum'è escavatori, gru, pompe di béton, rulli di strada, etc. Sti machini spissu bisognu di cuntrollu di putenza efficaci, stabile è affidabile à scuntrà i bisogni di cantieri custruzzioni.I pompe di pistoni PV permettenu à e macchine di custruzzione di fà u so travagliu megliu, furnindu energia idraulica à alta pressione, flussu elevatu è veloce.

4. Campo aerospaziale

E pompe di pistone Parker PV sò aduprate in macchine aerospaziali cum'è aerei, satelliti è navi spaziali.Sti machini di solitu bisognu à upirari in ambienti estremi (alta temperatura, bassu temperatura, alta pressione di l'aria, etc.), cusì ci sò esigenze assai altu per a stabilità, affidabilità è durabilità di u sistema di cuntrollu idraulici è trasmissioni.E pompe di pistone PV sò aduprate in macchine aerospaziali per u frenu, a manipulazione di l'atterrissimu, u cuntrollu idraulicu di u mutore, è più.

5. Settore energeticu

Pompi di pistone Parker PV pò esse usatu in l'equipaggiu energeticu cum'è pompe d'oliu, compressori di gas naturale, stazioni di pumping, etc. Sti dispusitivi anu da esse capace di travaglià in alta pressione, alta flussu è cundizioni d'alta velocità per risponde à i bisogni di i sistemi energetichi.

Upooccaparker pvmudelli sò: PV016, PV020, PV023, PV032, PV040, PV046, PV063, PV080, PV092, PV140, PV180, PV270.

Sè avete bisognu, mandate un email per informàpooccadi i vostri bisogni, è vi risponderemu in 3 ore.

 


Tempu di post: 18-May-2023