Cumu prima una pompa idraulica di gear?

Una pompa di ingranaggi idraulici hè un tipu di pompa di spostamentu pusitivu chì usa dui ingranaggi per pompà u fluidu idraulicu.I dui ingranaggi sò intrecciati inseme, è mentre giranu, creanu un vacuum chì tira u fluidu in a pompa.U fluidu hè allora furzatu fora di a pompa è in u sistema idraulicu attraversu un portu di uscita.

Eccu una spiegazione più dettagliata di cumu funziona una pompa di ingranaggi idraulici:

A pompa hè alimentata da un mutore o un mutore, chì rota l'ingranaggio di trasmissione.L'ingranaggio d'accionamentu hè tipicamente cunnessu à u mutore o u mutore da un arbre.

Quandu l'ingranaggio di trasmissione gira, si mette cù l'ingranaggio guidatu, chì si trova vicinu à ellu.L'ingranaggio guidatu gira in a direzzione opposta à l'ingranaggio di trasmissione.

A rotazione di l'ingranaggi crea un vacuum in u latu di l'ingressu di a pompa, chì tira u fluidu in a pompa per un portu di ingressu.

Cum'è l'ingranaggi cuntinueghjanu à rotà, u fluidu hè intrappulatu trà i denti di l'ingranaggi è a carcassa di a pompa, è hè purtatu intornu à u latu di a pompa.

U fluidu hè allora furzatu fora di a pompa attraversu un portu di uscita, è in u sistema idraulicu.

U prucessu si ripete continuamente mentre l'ingranaggi giranu, creendu un flussu stabile di fluidu attraversu u sistema idraulicu.

Pompe idrauliche di ingranaggi sò tipicamente aduprate in l'applicazioni induve l'alta pressione, i tassi di flussu bassi sò richiesti, cum'è in sistemi di alimentazione idraulica, freni idraulici è ascensori idraulici.

POOCCAidraulicipompe à ingranaggiinclude pompa unica, pompa doppia è pompa tripla.I prudutti cunvinziunali ponu esse spediti immediatamente, è i prudutti speciali sò sottumessi à persunalizazione.

图p7


Tempu di post: 17-mar-2023