Funzione di pompa a pistone Caterpillar?

UPompa à pistoni CaterpillarA linea include e pompe A10VSO, A4VG, AA4VG è A10EVO.Queste pompe sò pensate per risponde à una varietà di esigenze di u sistema idraulicu cumpresi macchine mobili, equipaghji di custruzzione, macchine industriali, applicazioni di energia rinnuvevuli è più.

Eccu alcune caratteristiche generale di a gamma di pompe à pistone Caterpillar:

1. High Efficiency: Pompi di pistoni Caterpillar sò designati per operare in modu efficiente, assicurendu u massimu trasferimentu di energia à u sistema idraulicu.

2. Low noise: A pompa hè cuncepita per u sonu bassu, adattatu per l'applicazioni interni è esterni.

3. Disegnu compactu: A pompa di pistu Caterpillar hà una struttura compacta è pò esse facilmente integrata in u sistema idraulicu cù spaziu minimu di stallazione.

4. Alta affidabilità: a pompa hè cuncepita cù cumpunenti d'alta qualità, cù una longa vita di serviziu è un funziunamentu affidabile.

5. Wide range of displacement: Caterpillar plunger pump series furnisce una larga gamma di displacement, assicurendu chì ci hè una pompa chì pò risponde à i bisogni di ogni sistema idraulicu.

6. High Pressure Rating: Pompi di pistoni Caterpillar sò capaci di funziunà à livelli di pressione alta, facenu ideali per l'applicazioni pesanti.

7. Rugged Construction: Caterpillar pumps pistone sò custruiti di materiali di alta qualità è custruzzione robusta à sustiniri cundizioni di funziunamentu duru.

 

Sottu, fighjemu un ochju à e specificazioni tecniche di a serie di pompa di pistone Caterpillar.

CAT A10VSO:

L'A10VSO hè una pompa di pistoni assiali di cilindrata variabile di cuncepimentu di piastra oscillante.Funziona à alta velocità finu à 3600 RPM è furnisce una pressione massima di 350 bar.A gamma di spostamentu di A10VSO hè 18cc-140cc, è u flussu massimu hè 170L / min.

CAT A4VG

L'A4VG hè una pompa di pistoni assiali a cilindrata variabile di cuncepimentu di piastra oscillante.Fornisce una pressione massima di sin'à 400 bar è una gamma di cilindrata di 40cc-500cc.L'A4VG hà un flussu massimu di 180 L/min.

CAT AA4VG

L'AA4VG hè una pompa di pistoni assiali d'alta prestazione in cuncepimentu di piastra oscillante.Fornisce una pressione massima di sin'à 450 bar è una gamma di cilindrata di 40cc - 500cc.L'AA4VG hà un flussu massimu di 180 L/min.

CAT A10EVO

L'A10EVO hè una pompa à pistoni assiali à cilindrata variabile di cuncepimentu di piastra oscillante.Funziona à alta velocità finu à 2800 RPM è furnisce una pressione massima di 350 bar.A gamma di cilindrata di A10EVO hè 18cc-140cc, è u flussu massimu hè 170 litri / minutu.

 

In tuttu, a linea Caterpillar di pompe a pistone offre una larga gamma di cilindrate è capacità d'alta pressione per risponde à i bisogni di una varietà di sistemi idraulichi.Queste pompe sò pensate per una alta efficienza, un rumore bassu è una costruzione robusta per assicurà un funziunamentu affidabile è una longa vita di serviziu.

 


Tempu di post: 11-May-2023