Un mutore hè un dispusitivu chì cunverta l'energia elettrica in energia meccanica, chì pò esse usata per guidà una macchina o fà u travagliu. Ci hè parechji tippi di muderni sferenti, ma anu in generale opera in u stessu principiu di basa.
I cumpunenti di basa di un mutore include un rotore (a parte rotora di u mutore), un Storicu (a parte stabile di u mutore), è un campu elettromagneticu. Quandu una forte sporca attuale attraversu i bacchini di u mutore, crea un campu magneticu intornu à u rotor. U campu magneticu di u rotore cù u campu magneticu di u Stator, causendu u rotore à vultà.
Ci hè dui tipi principali di Motors: U Motors è i Motori di DC. L'AC Motori sò cuncipiti per correre in corrente alternante, mentre i DC motori sò pensati per correre in corrente direttu. Ac Irors sò generalmente più cumuni in grande applicazioni industriali, mentre i dc Motors sò spessu usati in l'applicazioni più chjucche, cume i veiculi elettrici o piccule apparecchi.
U dissitivu specificu di un mutore pò varià studià in sicondu u so usu previstu, ma i principi falesi di operazione restanu u listessu. Assvertendu l'energia elettrica, mutors ghjucanu un rolu criticu in parechji aspetti di a vita muderna, da u pozzu à guverghje Agriculture
Tempu di Post: Mar-03-2023